Bloğunuz için Türkçe veya Kolay Türkçeleşen - SEO Uyumlu Blogger Temaları - Apsis Eğitim

Bloğunuz için Türkçe veya Kolay Türkçeleşen - SEO Uyumlu Blogger Temaları


 Bu yazımızda sizler için seo uyumlu tamamen ücretsiz blogger temaları derledim. Aşağıda örnek verdiğim resimlere tıklayarak temanın ön izlemesine göz atabilirsiniz. Temayı beğendiğinde ise altındaki indir butonuna tıklayarak reklamları geçin yan sekmede açılan reklamı kapatın ve bildirimleri açın sonra direk indirme bölümüne girin. 

Eğer linklerde bozukluk varsa yada siteye ulaşamazsanız burada Youtube kanalımdan veya instagramdan bana ulaşın düzelteyim.

1-Marcus - basit ve seo uyumlu tema

 Benimde şuan kullandığım tema, benim bloğuma bakarakta önizleyebilirsiniz. Tasarımı basit ve güzel sadece dinamik özellikleri pek yok fakat kullanışlı bir tema. Ve basit şekliylede SEO uyumludur.



http://bc.vc/p7R73Rz
1.TEMA-MARCUS-İNDİR



2-MDFOSTRAP SEO UYUMLU BLOGGER TEMASI


Türkçe değil fakat kolay türkçeleştirebileceğiniz basit ve kullanışlı tasarımı bulunmakta


2- MDFOSTRAP Temasını İndir

3-Writeup - Türkçe Dinamik Slider Blogger Teması

Bazı kısımlarında yazı tipiyle alakalı tam türkçe olmayabilir fakat dinamik ve estetik tasarımıyla kullanılabilir


3-Writeup türkçe dinamik blogger teması indir


4-Revoltify Kolay Türkeçeleştirilebilir Güzel Tasarım Kişisel Blog Teması

Kolayca türkçeleştirebilceğiniz kişisel bir blog için gerçekten dinamik ve estetik tasarımı çok hoş. Açıkçası kişisel aktivitelerimi paylacağım bir blog açsam bu temayı kullanırım


4-Dinamik Güzel Tasarım Tema İndir

5-Gonzo Profesyonel Gözüken Web Site- Blogger Teması

Bu temada seo uyumlu ve profesyonel web sitelere benzer bir şablonu bulunmakta. Ayrıca oyun teknoloji blogları için ideal bir tema.


5- Gonzo Güçlü Tasarım Blooger Teması İndir



6- Magation Dinamik Türkçe Bol İçerik Gösterebileceğiniz Tema

Dinamik özellikleri ve kategoriler etiketler gibi bir çok özellikle ana sayfada onlarca içerik gösterebileceğiniz güçlü bir tema. Önizleme de alt kısımlarda içerik olmadığından çok hoş durmasa da kendi bloğunuzda deneyerek temayı keşfedebilirsiniz.


6-Dinamik Tasarım Tema İndir

Arkadaşlar bu yazıya güncel olarak tavsiye edilen ve bizim seçtiğimiz güçlü seo uyumlu temaları eklemeye devam edeceğiz. İstek üzerine değişik tarz temaları araştırarak size yeni bir yazıda derleyebiliriz. Bu temaları nasıl uygularız nasıl düzenleriz bunları kapsayan ayrıntılı blogger eğitim setimizi de youtube kanalımızda yayınlayacağız. Emeğe saygı olarak kanalımıza abone olup bloğumuzu takip edebilirsiniz. 



Yorum Gönder

4 Yorumlar

Bed Barbaros dedi ki…
https://bcvc.live/p7R73Rz bu site için güvenli değil diyor ve indirmiyorum tarayıcı
Adsız dedi ki…
selqam abi senin şu indir butonunu nasıl yaptıgınaa dair vido cekermisin lazım bana
Adsız dedi ki…
Abi ben soratemplates kullanıyorum sence iyi bir temamı?
benim bloğum https://minecraftmcpetrend.blogspot.com/
AdSense1