Nasıl Youtuber Olunur? Ücretsiz Profesyonel 100'lerce Eğitim Seti!! - Apsis Eğitim

Nasıl Youtuber Olunur? Ücretsiz Profesyonel 100'lerce Eğitim Seti!!



Nasıl Youtuber Olunur?

Nasıl Youtuber Olunur?


Youtube İçerik Üreticelerilerine Ücretsiz Yüzlerce Eğitim!

 Şuan aktif olarak bende bir YouTube içerik üreticisi olduğumdan dolayı daha iyi bir kanal haline gelmek ve ,nasıl youtuber olunur, sorusuna cevap bulabilmek için YouTube eğitim setleri hakkında araştırma yapmışlığım var. Belli başlı YouTuber haricinde direk YouTube'nin kendi platformu olan bu siteyle karşılaştım. Bu site genel olarak ünlü Youtuber içerik üreticiler tarafından kendi deneyimlerini anlattığı ve uzmanlar tarafından bir çok konuya değinilen türkçe alt yazılı eğitimler bulunmakta. Kendi YouTube hesabınıza ilişkin Google hesabınızla giriş yaparak bu eğitim setlerini bitirdiğinizde youtube sertifikaları, ödülleri kazanıyorsunuz.

Nasıl Youtuber Olunur?


 Birçok alanda YouTube içerik üreticileri için bir çok ayrıntıda eğitim setlerini bu platformda bulabilirsiniz. Işıklandırmadan mikrofon tercihine video montajlamadan içerik üretme sürecine dair yüzlerce profesyonel ve kaliteli eğitimleri bu site üzerinden izleyebilirsiniz. Platform durmadan yeni eğitim setleri ve ipucuları yayınlayarak da oldukça aktif. 



Ben de bu tarz eğitim setleriyle kendimi biraz da olsa geliştirebildim. İlk videom ve son videomu izleyip bir karşılaştırma yaparsanız aralarındaki farkları göreceksiniz. Bahsettiğimiz bu site Youtube Creator Academy. Aşağıdaki videomuz üzerinden de bu platformla alakalı incelememizi yaptık ve görüşlerimizi size aktardık. Aklınızdaki tüm soruları bizlere yorum olarak veya sosyal medya hesaplarımızdan ulaşarak dilediğiniz gibi sorabilirsiniz. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

AdSense1